Poskytovatel:
Mgr. Jana Kotoučková, DiS.
psycholožka, koučka, psychoterapeutka ve výcviku
IČO: 08881758
Email: kotouckovajana@gmail.com
Tel.: +420 770 184 402
Druh poskytované služby:
Koučink, psychologické poradenství, psychoterapie, krizová intervence.
Podmínky spolupráce:
Individuální konzultace trvá 50 minut, probíhá osobně v Brně, nebo online.
Cena za individuální konzultaci je 1 000,- za 50 minut. Je možné využít i delší konzultaci 75 minut za cenu 1 200,-.
V případě studentů, rodičů na rodičovské a ZTP je cena snížena o 10%.
V případě dlouhodobé spolupráce je možné zakoupit předem permanentku 5 sezení za cenu sníženou o 5%, nebo 10 sezení za cenu sníženou o 10%. Taková permanentka je omezena platností 6 měsíců a není možné jí zpětně směnit za peníze. Nevyčerpaná sezení nelze proplatit.
Platba probíhá převodem na bankovní účet před sezením na vystavenou fakturu na č. účtu: 103233827/2250
V případě online setkání je nezbytné, aby si klient vyhradil klid a prostor na nerušenou spolupráci. Online sezení probíhají přes platformu Google Meet, odkaz na připojení je zaslán klientovi po rezervaci termínu.
Poskytovaná služba není náhradou za odbornou zdravotní službu klinického psychologa nebo psychiatra. Služby je možné využít bez doporučení obvodního lékaře.
Čas, storno podmínky:
V případě, že se klient nemůže v dohodnutém termínu dostavit, je nutné se z termínu omluvit nejméně 24h před začátkem sezení na tel. +420 770 184 402. V takovém případě se neplatí žádný storno poplatek.
Pokud klient sezení zruší s méně než 24h předstihem, nebo na sezení bez omluvy vůbec nedorazí, platba propadá bez nároku na vrácení peněz.
V případě, že klient na setkání dorazí ve stavu neslučitelném s terapeutickou prací (opilost, intoxikace návykovými látkami, agresivita vůči terapeutce), vyhrazuji si právo ukončit setkání dříve bez nároku na vrácení platby.
Ve vlastním zájmu je klient také zodpovědný dorazit na sezení včas. Sezení skončí v předem určeném čase i v případě, že se opozdí.
Rezervace dalších termínů probíhají na konci setkání, online rezervací, nebo přes emailovou/telefonickou komunikaci dle volby klienta.
Ukončení poskytovaných služeb:
Ze strany klienta je kdykoliv možné ukončit naši spolupráci. Zároveň má klient právo projevit svůj názor kdykoliv během spolupráce a sdělit mi zpětnou vazbu. Je žádoucí jakoukoliv nespokojenost komunikovat.
Z mé strany je možné ukončení spolupráce za specifických okolností, avšak vždy se budu snažit takovou situaci komunikovat, poskytnout dost času na uzavření spolupráce a doporučit vám odborníka/jinou službu, která by pro vás mohla být vhodnější.
Ochrana osobních údajů:
Následuji směrnici GDPR. Svým příchodem na sezení potvrzujete souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu nutném pro řádné poskytování služeb.
Z profesního hlediska zaznamenávám každé naše sezení, nebo telefonickou komunikaci. Tyto údaje chráním.
Soukromí a důvěrnost informací, supervize:
Veškeré informace, které zazní v průběhu terapií, jsou důvěrné. Máte právo na důvěrnost všech informací, které trvá i po ukončení naší spolupráce.
Porušení důvěrnosti informací je možné pouze na základě vašeho výslovného písemného nebo ústního souhlasu, případně v zákonem stanovených situací (abych ochránila Vás nebo někoho jiného od přímého nebezpečí, nebo kdy je to jinak zákonem vyžadováno. Např. v případech zneužívání dětí, seniorů, nebo jinak znevýhodněných občanů; či na základě soudního příkazu).
Abych Vám poskytla službu na nejvyšší úrovni, vyhrazuji si právo v případě potřeby Váš případ na anonymní bázi konzultovat s jinými specialisty na oblast duševního zdraví (supervizor). Nikomu ovšem neposkytuji Vaše jméno ani kontaktní údaje.
Svým příchodem na sezení souhlasíte s následujícím:
Přečetl/a jsem si informovaný souhlas, jsem si vědom/a všech skutečností v něm uvedených a vyjadřuji tímto svůj souhlas s poskytnutím služby.
Uděluji tímto svůj svobodný, konkrétní, informovaný a jednoznačný souhlas se zpracováním osobních údajů.
Podmínky nabývají platnosti od 1. 3. 2025. Mohou se měnit, upravovat a doplňovat, a to vždy s platností ode dne zveřejnění nového znění podmínek na webových stránkách; pro rezervaci sezení však zůstává rozhodné znění podmínek platné a účinné v den provedení rezervace klientem.
Děkuji a těším se na spolupráci
Kotoučková Jana