Informovaný souhlas a informace o podmínkách spolupráce najdete v dokumentu zde: „Podmínky spolupráce”
Kdo je psycholog, psychoterapeut, psychiatr, kouč?
Psycholog je absolvent pětiletého studia oboru psychologie na VŠ. Poskytuje psychologické poradenství a diagnostiku. Psychoterapeut je absolvent psychoterapeutického výcviku. Může to být psycholog, psychiatr, nebo třeba sociální pracovník. Psychiatr je lékař, který provádí vyšetření, předepisuje léky, stanovuje diagnózu. Kouč je (obvykle) absolvent koučovacího výcviku bez nutnosti vysokoškolského vzdělání. Pokládá otázky, ale neradí. Podporuje v hledání vlastní cesty, vlastního přístupu a řešení. Kouč není mentor. Mentor je zkušený odborník, který předává své zkušenosti a znalosti.
Co je psychoterapie, koučink, psychologické poradenství, krizová intervence?
Co když stále nevím, jakou službu zrovna potřebuju?
Od toho je první bezplatná konzultace, na které vše společně probereme. Neváhejte se nezávazně ozvat.
Jaká je doba čekání na nejbližší termín?
Průměrná doba je několik dnů až týdnů. Liší se dle vytíženosti.
Jaká je délka sezení?
Standardní délka je 55 minut. Dle potřeby je možná i varianta 75 minut.
Je možné sezení v jiném než českém jazyce?
Ne.
Jak a kdy probíhá platba?
Platba probíhá převodem přes bankovní účet na základně vystavené faktury po sezení.
Jsou naše setkání důvěrná?
Ano, vše, co zazní na našich sezeních, zůstává důvěrné. Mlčenlivost může být porušena pouze v zákonem stanovených situacích, nebo po domluvě s klientem. Viz. podmínky spolupráce.
Jak dlouho se budeme setkávat?
Délka je velmi individuální. Můžeme se potkat jen jednou, nebo řádově v desítkách sezení. Délku spolupráce si určuje sám klient.
Jak často mám chodit?
Záleží na vaší potřebě, ale také na typu služby. V průměru je nejčastější frekvence sezení jednou za týden až dva. Frekvenci setkávání si určuje sám klient.
Jaký je rozdíl mezí první konzultací a prvním sezením?
Konzultace je určena pro ty, kteří se chtějí poradit, jakou službu vybrat, případně zjistit, jestli nám spolupráce bude „ladit“. Konzultace je bezplatná. První sezení pak standardně trvá 55 minut. Na něm již mapujeme vaši zakázku, mluvíme o tom, proč jste přišli a čeho chcete dosáhnout. První sezení již hradíte.
Jak se mám na sezení objednat?
Objednat se je možné přes kontakty (mail, telefon), online rezervační systém, nebo při opakované návštěvě na konci každého sezení. V případě online rezervace vám přijde potvrzení emailem, pak je rezervace platná.
Co když onemocním a potřebuju sezení zrušit?
Sezení je možné bezplatně zrušit 24h a více předem. V případě pozdějšího rušení vám bude účtovaná celá částka za sezení tak, jako by proběhlo. Pokud by vám to situace umožňovala, je možné také namísto osobního setkání přejí k online variantě.
Mohu spolupráci kdykoliv ukončit?
Ano, můžete. Zároveň budu ráda za informaci, co je důvodem.
Kdy ucítím změnu? Kdy mi spolupráce pomůže?
Někomu pomůže jedno sezení, někdo potřebuje chodit pravidelně. Nezáleží jen na tom, zda docházíte na sezení, ale také to, co jste ochotni změnit ve své životě, nebo jak informace ze sezení využijete.
Je pro mě vhodné sezení?
Pokud si nejste jisti, který typ služby, nebo zda vůbec je pro vás sezení vhodné, neváhejte mě kontaktovat. Na bezplatné konzultaci se pobavíme, zda vám mohu pomoci, nebo vás odkážu na jiného odborníka.
Mohu čerpat příspěvek zdravotní pojišťovny?
U mých služeb není možné čerpat příspěvek.
Online sezení probíhá jak?
Online sezení probíhají přes Google Meet, odkaz na sezení vám bude zaslán po rezervaci termínu. Pokud se z technických důvodů nezvládneme online spojit, společně najdeme řešení a jinou platformu. Avšak doporučuji vyzkoušet si aplikaci Google Meet předem, abychom se nemuseli v rámci sezení s připojením zdržovat.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.